Min bandvagnsresa

samsung 025
Jag vill dela med mig av lite bilder från min bandvagnsutbildning och samtidigt tacka för att vi har fått möjligheten att vara med på dessa väl anordnade kurser med trevliga deltagare och kursledare. Jag är nu färdigutbildad förare och har avtal för civil krisberedskap åt Svenska Kraftnät. Nu får man hoppas på bandvagnskörning i skarpt läge också, så man får nytta av dessa väl spenderade timmar på kurserna.
20141019_080222
Bilderna är från min barmarksutbildning i Östersund, vinterutbildning i Älvdalen och avancerade körningen i Villingsberg.

Sven Backlund, Östgöta Bilkår
20140214_150711

20140214_150727

samsung 018

samsung 036

Leave a Reply

